Ma numesc Felix - Capitolul 7



                          Capitolul 7.


O adiere rece imi mangaie obrazul fierbinte si uscat, ros de suferinta durerii. O mangaiere care imi alina ranile, e bine, o, ce bine e. Incerc sa ma afund cat mai mult in aceasta stare de bine. Ceata mi se ridica de pe pleoape si incep sa imi dau seama ca stau intr-o pozitie incomoda. E tare si ma dor oasele. Sunt amortit si mi-e frig.

Incerc sa deschid ochii cu o oarecare frica. Nu stiu daca am lesinat. Daca am fost omorat, daca cineva mi-a dat foc de viu sau daca mi-a taiat gatul. Sau poate am fost otravit. Poate ca sunt in strada, in vreun sant sau poate ca sunt chiar in sertarul rece de la morga.
Ochii mi se deschid usor. Simt un usor disconfort, ma dor orbitele.
E noapte. Incerc sa privesc tavanul. Crapaturile si becul ce atarna din tavan imi sunt cunoscute. Intorc usor capul si privesc in dreapta. Peretii. Da, aceleasi denivelari. De cate ori am zis sa le indrept. Sunt la mine in camera. Pe podea. Cu geamul larg deschis. As vrea sa oftez usurat. Imi convine mai mult aceasta situatie decat cea a unui sertar de la morga.
Ce s-a intamplat? Ce dracu caut pe jos? Nu obisnuiesc sa beau, nici sa tag pe nas. Si totusi… 
Ultimile clipe mi se deruleaza in fata ochilor. Atunci imi dau seama.
Isabela? Unde e Isabela? Trebuie sa o gasesc.  
Isabela, Isabelaaaaaaaaa, Isabelaaaaaaaaaaa- o strig ca un descreierat.
Astept. Nici un raspuns. Doar ecoul strigatelor mele care se pierd in noapte. Mi-e frica. Ce s-a intamplat?
Vreau sa imi raspunda. Vreau sa stiu ca este bine. E in pat? Dau sa ma ridic. Ma apuc de marginea patului cand o durere in omoplati matintuieste la podea. Las sa-mi scape un urlet sec si galgait. Nu ma pot ridica, nu ma pot misca. Ma simt lipsit de puteri iar trupul imi este prins la menghina. Oasele imi trosnesc. De abia reusesc sa respir normal.
Stau cu mintea goala pe podeaua mea rece, in mijlocul noptii, in mijlocul camerei din mijlocul apartamentului jegos. Astept ca minutele sa treaca. Astept ca puterea sa imi revina. Vreau sa ma ridic dracului de aici si sa vad ce s-a intamplat.

Obrajii mi se aprind din nou. La inceput ca o valvataie timida dar care este aţâţată  cu tone de gaz. Caldura pune stapanire pe mine, din nou.
Ma apuc de noptiera cu o mana iar cu cealalta ma sprijin de podea. Ma ridic din a 3-a incercare.
Ochii incep sa mi se obisnuiasca cu intunericul. Acum vad. Isabela nu este in pat. Nu este in camera.  Vreau s-o sun. Imi caut telefonul. Stai, nu am cum s-o sun. Nu am numarul ei de telefon. Nu m-am gandit ca mi-ar putea fi de folos. O aveam sub mine, ce dumnezeu.
Ma tarasc pana la usa dormitorului. Ma fortez, urlu si o deschid. Un scartait ascutit ma face sa mai arunc o injuratura cacatului de apartament in care stau. Bezna, sunt cufundat in bezna.
Caut pe peretele rece intrerupatorul. Fiecare atingere cu caramida rece scoate sfaraituri din palmele-mi fierbinti. Doare. O durere scurta si adanca. Cu o ultima fortare aprind lumina. Un flash imi strafulgera creierul fierbinte. Acum e lumina dar tot nu vad nimic. Totul e alb. Ma sprijin de perete si inncerc sa-mi obisnuiesc ochii cu lumina puternica.
Incep sa ma misc, incet, de-a lungul peretelui. Cu pasi marunti reusesc sa ajung in dreptul usii celui de-al doilea dormitor.
Ma opresc. Un fior imi strabate sira spinarii. Simt cum sudoarea imi napadeste fruntea. Inima incepe sa mi se agite in piept iar vena gatului sta sa explodeze. Mi-e teama. Ma intind usor si caut intrerupatorul din dormitor. Il gasesc. Cu un clic aprind lumina din dormitor. Mai stau putin, trag aer in piept, imi pun mana in dreptul inimii pentru a o calma si intru. Oh, telefonul meu mobil e pe masa. Ma reped la el. Este aproape descarcat. Ceva tipic mie. Stiam ca acest prost obicei o sa se intoarca impotriva mea odata. Speram ca totusi nu in aceste momente.
Ma uit la ecran. Este 3:16 dimineata.  Asta inseamna ca am stat lesinat pe jos noua ore.
In timpul acesta Andrei ar fi putut veni sa o ia pe Isabela. Dar nu m-ar fi lasat lesinat. Ar fi chemat salvarea, ar fi facut ceva, orice.
Caut in agenda telefonica numarul lui Andrei. Acum realizez cat de tare tremur.  Si nu stiu daca de la frig sau din cauza fricii.
Duc telefonul la ureche si astept ca vocea lui Andrei sa intrerupta taraitul stresant. Am nevoie de vocea lui. Vreau sa o aud, sa imi spuna ca am adormit pe podea si sa ma ia la bascalie. Vreau sa-mi spuna ca m-am imbatat ca un bou si ca el a luat-o pe Isabela pentru a nu fi nevoita sa ma vada in halul asta. Time out. Scenariu intrerupt. Sperante aruncate la gunoi.
Are telefonul inchis.
Primul gand care imi trece prin minte este sa o sun pe mama lui, Maria.
O persoana speciala . A reusit sa il creasca pe Andrei 10 ani singura.
Duc telefonul la ureche iar. Simt cum pulsul incepe sa mi se accelereze. Spatele incepe sa mi se raceasca. Sperantele incep a prinde din nou contur iar eu ma agat de ele cu disperare. Stau cu telefonul la ureche si dintii inclestati. Ma doare maxilarul.
Astept timp de 30 de secunde ca cineva sa imi raspunda... in zadar.
Ma lipesc de perete si alunec usor, in jos. Ma asez in genunchi si incerc sa gandesc. Trebuie sa fac ceva. Trebuie  sa existe o solutie, o logica.  Ma intind pe podea rece a incaperii. Simt cum somnul pune stapanire pe trupul meu. Nu inteleg de ce ma simt asa obosit. De abia pot tine ochii deschisi...trebuie sa aflu ce s-a intamplat. Trebuie...

Postare mai nouă

Postare mai veche

Un produs Blogger.

Followers

Popular Posts