Ma numesc Felix- Capitolul 6.


Capitolul 6.


Ne urcam in singurul taxi de pe strada.  Caldura insuportabila incepe sa se domoleasca. Deja simt cum plamanii mei incep sa revina la o temperatura normala.  Ajungem in fata blocului. Fac pe gentlemanul din nou. Platesc taxiul ca si comanda de la bar si  intrarea la muzeu. Isabela observ ca apreciza acest lucru. Sau asta imi imaginez eu.


Iesim din taxi si urcam scarile blocului tinundandu-ne de mana.
Deschid usa cu grija deoarece broasca are prostul obicei de a tine cheia in ea pana vine vecinul de la 4 . Este un fel de ajutor al scarii. Cand se strica ceva este clar ca nea Horia este acolo. Si lucreaza si iefitn. O sticla de bere ii este de ajuns. Un om simplu dar cu o istetime nativa. Daca ar fi avut parte de o viata mai buna si o sansa la educatie ar fi fost un om mare. In momentul de fata as putea spune ca este ca un diamant neslefuit, ca sa ma intelegeti mai bine.
Intram in holul meu minuscul, ne descaltam iar Isabela se arunca in canapeaua mea prafuita din sufrageria si mai prafuita.
-        Ce film preferi? - O intreb cu o oarecare curiozitate deoarece filmul reprezinta un tipar al caracterului, o eticheta, dupa parerea mea. Ma ajuta sa cunosc oamenii mai bine. Mi-am format acest obicei inca din copilarie.
- Ce zici de un horror? Vreau sa vad capete aruncate de pereti si sange tasnind din brate amputate.
Rectific. Filmul nu poate spune nimic despre persoana. Isabela nu are cum sa fie o maniaca insetata de sange. Este pur si simplu imposibil. Poate ca are un moment de ratacire, toti avem la un moment dat, nu? Sa nu aruncam cu pietre, zic. Nu, asa, din prima.
-        Nu este chiar genul meu dar ma sacrific de data asta.- ma smiorcai eu mai ceva ca o fata aflata pentru prima data la menstruatie.
-        Vai, saracutul de tineee! Ai fi preferat o telenovela? Ceva lacrimogen? Sau poate desene animate cu mica sirena? Cei trei purcelusi? Agugugu?- incheie ea apoteotic introducandu-si un deget in gura si sugand cu pofta. Fara conotatii sexuale, din pacate. Pacatele mele…
-        Se vede ca esti prietena cu Andrei… - ii arund eu verde in fata.
Ma ridic de pe canapea si ma duc la telefon. Apas butonul de pe casuta vocala.
«  Aveti 2 messaje « 
- Felix, sunt Andrei. Nu cred ca pot veni astazi seara sa o iau pe Isabela. Familia mea se ocupa cu o inmormantare iar eu trebuie sa le fiu alaturi. Te rog nu te supara pe mine. Te rog.

Bipaitul de sfarsit de mesaj rasuna in camera. Nu pot sa spun ca aceasta veste ma intristeaza . Ma bucur ca eu si Isabela putem petrece seara impreuna.
 Dar, stai, ce este cu inmoramantarea? Cine a murit? O fi cineva apropiat lui Andrei? Oare Andrei este bine? Parea destul de abatut la telefon. Sa-l sun? Ma pun in locul lui. Hm, eu as fi preferat sa fiu singur in momentele de acest fel dar… fi-r-ar, oamenii sunt atat de diferiti, atatea feluri de a gandi. Ce sa fac?

Astept al doilea mesaj dar Isabela isi face aparitia in camera, se uita cu ochi de felina la mine, opreste  casuta vocala si se arunca in bratele mele inchizandu-mi gura cu un sarut lung. Simt cum tot corpul imi este strabatut de un fior rece si cald in acelasi timp. Pur si simplu ma las prada dulcelui moment. O mie de ganduri mi se invat in cap doar ca pe unul il pot intelege.
Fericire.
Sunt din cale afara de fericit. Nu m-as fi gandit ca acest lucru se va intampla. Mai ales acum cand avem toata noaptea libera.
O duc in brate prin holul minuscul, o lovesc, in stangacia mea, cu capul de lambriuri. }ntr-un final ajung in dreptul dormitorului si deschid usa cu piciorul drept, amortit. O las pe spate in patul meu si ma napustesc asupra ei ca o hiena infometata acoperind-o cu sarutari aprinse. Tabloul perfect al barbarului care se infrupta dintr-o gazela. In sfarsit o simt, e a mea, e sub mine, o simt frematand de placere. M-as putea gandi la viitor, poate ca va fi unul comun. Eu si gandirea mea tampita. In loc sa ma las prada momentului, stau si fac planuri de viitor. Cat de cretin sa fii? Scutur din cap incercand sa alung toate himerele stabilitatii, toate himerele ce construiesc in gandurile mele de clestar un viitor in doi, cu o tipa care, momentan, e sub mine. Si totusi… simt legatura dintre noi.
  Temperatura corpului meu creste considerabil , simt picuri de transpiratie coborand usor pe spatele-mi incordat. In schimb, Isabela este rece ca gheata. O simt. Este singurul fior care ma trezeste la realitate. E atat de rece incat imi transmite ace de gheata pana in inima, ajung la creier si mi se opresc in varful degetelor.
Sunt eu prea infierbantat, ca un bou in calduri care nu a mai vazut femeie de secole- imi spun in gand. Daca schimbam un pic cuvantul « secole », pe cuvant ca fraza este total adevarata.
Isabela imi trage tricoul alb de pe mine cu o usurinta care ma lasa prost si il izbeste de perete.
Incep sa ii sarut pielea fina a gatului   dar simt cum aceasta doreste sa ma opresc.
Deschid ochii si ii vad fata Isabelei.
Ochii ei albastri care ma fascineaza atat de mult acum au o culoare stearsa. Acestia fixeaza tavanul cu o precizie uimitoare.
 In ochii ei citesc frica. Frica aceea care nu poate fi controlata, care se instaleaza de la sine si te praduieste fara sa te intrebe.  
Dau sa ma ridic in picioare. Ma simt atat de ametit si atat de fierbinte ca si cum as suferi de ciuma bubonica. Simt cum pielea incepe sa imi arda si sa ma usture. Extremitatile imi sunt napadite de intepaturi de albine. Ma doare capul, imi pulseaza ca o gura plina de masele inflamate.
Oasele imi trosnesc de la impact. Sunt inert. M-am izbit de ceva si vreau sa urlu. Nu pot, durerea ma amuteste. Incerc sa imi deschid ochii. In zadar. Usturimile se transforma in arsuri. Ma arde trupul, focul ma mistuie. Fiecare incercare de a inspira aer este ca o harjaitura de bomfaier incins pe beregata mea. Aer, aer, ma inec, ma sufoc. Totul este uscat si fierbinte. Doare, ustura, harjaie. Ma sufoc, aer, nu pot respira. Deja simt cum horcai. Strang pumnii in dorinta de a mai rezista. Aer, aer… asa arata sfarsitul?

Postare mai nouă

Postare mai veche

Un produs Blogger.

Followers

Popular Posts