Ma numesc Felix - Capitolul 8.


                   Capitolul 8.
     


Lumina dimineatii ma trezeste brusc. Simt cum stomacul incepe sa ma doara. Probail nu am mancat de ceva timp.  Ma trezesc cu greu din patul meu. Trebuie sa mananc ceva altfel simt ca lesin.
Am mintea goala. Am senzatia aceea de mahmureala puternica dupa o petrecere. Nu ma pot gandi la altceva decat la mancare.
Ma indrept tarandu-mi  pasii spre bucatarie.
Deschid frigiderul si observ o pulpa de pui la cuptor. Mi-a adus-o mama acum 2 zile deci inca este comestibila.
O scot din frigider si o pun la cuptorul cu microunde.  Astept cu nerabdare sa treaca timpul alocat incalzirii asa ca imi gasesc de lucru. Ma indrept spre dormitor pentru a-mi asculta mesajele din casuta vocala. Dau hartiile si dozele de cola de pe masa la o parte si apas butonul de play.
«  Aveti 1 mesaj « 
Tring. Cuptorul cu microunde si-a terminat treaba.
Daca seful ma cheama la munca si in ziua mea libera , demisionez. M-am saturat !
Cu acest gand in minte ma indrept spre bucatarie. Atunci aud :
«  Stiu ca este devreme si ca dormi dar sunt in drum spre tine. Acum ma urc intr-un taxi .Trebuie sa vorbim ceva important. Vezi ca vin si cu o amica « 
Las mancarea in cuptor si ma indrept spre dulap. Pun pe mine ceva aleatoriu. Cand scot tricoul alb din dulap o imagine imi trece prin minte. O mana de femeie imi tine tricoul si il arunca cu gratie de perete. Incep sa o sarut.
Aceste imagini dispar la fel de repede ca atunci cand vin. Nu este prima oara cand le am. De cateva zile tot incep sa le vad. Si mereu au legatura cu o femeie . La inceput am crezut ca sunt faze din filme. Si asa vad prea multe. Ca sunt de vina hormonii mei. Imi joaca feste.
Incep sa ma ingrijorez. Dar nu am timp de asta. Andrei vine cu o amica si trebuie sa incerc sa nu par un ratat.
Imi pun tricoul alb , perechea de jeans negri si sosetele negre. Dau sa ma duc la baie pentru a ma uita in oglinda dar am uitat ca am scos oglinda . Banuiesc ca a fostr in ziua cand m-am imbatat. Pentru ca dimineata nu mai era. De cand zic ca o sa cumpar una noua...
Dau de cateva ori cu mana prin parul meu castaniu si atunci aud soneria. Au ajuns.
Deschid usa cu un zambet fortat. Nu vreau ca necunoscuta sa isi faca o impresie gresita asupra mea.
Raman blocat. Necunoscuta are niste ochi albastri nemaiintalniti. In schimb privirea aceea...imi este atat de cunoscuta.
-        Aaaa.. intrati.
Andrei si straina se aseaza pe canapeaua mea prajuita din jegul meu de sufragerie. Ar trebui sa fac curat. Spun asta de cateva zile.
-        Va aduc ceva ? Spun asta cu speranta de a parea o gazda buna.
-        Eu nu vreau nimic. In 10 minute trebuie sa merg la gara.
Un fior rece imi strabate tot corpul . Simt cum imi vine sa lesin.

Nu se poate... Camera incepe sa se invarta cu mine. Ma asez usor pe masuta de cafea. Eu... Eu am mai trait ziua asta ! Stiu ce o sa se intample. Stiu tot. O cunosc pe fata. Este Isabela sunt indragostit de ea. Ne-am sarutat noaptea trecuta...Nu. Nu are cum. Cred ca incep sa imi pierd mintile !
Imi scot telefonul mobil din buzunarul blugilor si verific data din calendar.
17 Decembrie 2011 – sambata. Ora 6 :49
Cei doi se uita la mine ca la circ. Stiti aceea privire cand femeia aceea isi baga capul in gura leului iar toata sala exclama si au o privire de uimire combinata cu frica. Asa ma privesc cei doi .
-        Tie ? Iti aduc ceva ?
Vocea imi tremura atat de tare...
-        Eu as dori un pahar cu apa.
Ma intorc 180 de grade si plec in pas grabit spre bucatarie . Inchid usa si ma proptesc de tejghea. De ce se tot repeta ziua ? Trebuie sa fie un motiv. Se intampla ceva...ceva ce ar trebui sa opresc... dar ce ?
Imi este atat de frica...
Iar paharul si il umplu cu apa plata dintr-o sticla. Chiar si in aceste momente observ praful de pe pahar.
-        Eu trebuie sa merg la gara. A intervenit ceva ! tipa Andrei din holul de la intrare.

Scap paharul din mana si se sparge cu un sunet puternic de podea.
Asta e ! Asta trebuie sa rezolv . Discutia importanta pe care trebuie sa o aiba Andrei cu mine.  Nicioada nu a a avut loc.
Sar peste cioburi si fug in sufragerie dar Andrei nu mai este.
Ies in sosete pe scara blocului si fug in viteza pe scari.
Deschid usa de la intrare si ma uit dupa Andrei. Nici urma de el.
Ma proptesc de zidul blocului.  Incep sa analizez momentele zilei. Inca am goluri mari dar acestea incep sa se clarifice usor usor. Cand mai ocazia sa vorbesc cu Andrei ? Trebuie sa fie un moment al zilei pe care il pierd mereu.
Andrei o sa ma sune sa imi zica sa ii arat orasul Isabelei.
Apoi seara am doua mesaje de la el. Primul este acela in care ma anunta ca o sa dureze pana isi termina treaba iar al doilea ? Este totul in ceata.
Asta trebuie sa fie ! Niciodata nu apuc sa il aud.
Trebuie sa fie o informatie importanta in el. O informatie pe care nu o aud niciodata.
Tot ce trebuie sa fac este sa astept sa treaza ziua. Trebuie sa ma prefac ca totul este normal. Sa parcurg ziua ca si cum nu as sti nimic. Pff... va fi atat de greu.
Urc scarile blocului si intru in apartamentul meu. Inchid usa dupa mine si ma asez langa necunoscuta pe care o cunosc atat de bine.
-        Pot sa imi aprind o tigara ?
- Desigur. Ce zici ? Imi dai si mie una ?
Aceasta intinde mana iau tigara si mi-o aprind stangaci. Cred ca o sa fiu un fumator inrait pana o sa ii dau de cap acestui incident bizar.
Pufai primul fum si o privesc in ochi pe Isabela.
-        Eu sunt Isabela. O buna prietena cu Andrei.
-        Felix. Deasemenea un prieten bun cu Andrei.
O sa imi fie atat de greu. Mi-as dori atat de tare sa ii pot povesti cuiva. Sa ii spun Isabelei prin tot ce trec. Dar as risca sa stric ziua. Si nu stiu ce urmari poate avea aceasta actiune.
 Mai pufai un fum si incep sa tusec. Doar ca de data asta fara sa ma inrosesc, fara sa o privesc pe Isabela. Am atatea emotii in minte.. Simt frustrare, frica si dorinta ca totul sa se termine.
Telefonul imi suna in cealalta camera. Fug la telefon iar capatul celalalt al firului il aud pe Andrei.
-        -  Sunt Andrei. Sunt prins cu rudele mele nesuferite si s-ar putea sa dureze destul de mult. Te superi daca ii arati tu orasul?
-        Desigur. Adica... cred ca am treaba astazi.
-        Sa te uiti iar la telenovele ? rade Andrei.
-        Stii bine ca nu fac asta.
Adica totusi. Dupa atatea reluari atat ar trebui sa bage si el la cap nu ?
-         Uite ce e, trebuie sa inchid. Te rog eu , fa asta pentru mine. Te sun mai incolo.
Ai face bine sa faci asta...
Cu telefonul bipaind in ureche ma indrept catre Isabela.
-        Se pare ca voi fi ghidul tau astazi.
-        Adica ? imi spune cu o uimire in ochi.
-        Andrei nu poate ajunge asa ca iti voi arata eu orasul.
-        Esti sigur ? Daca este prea mare derajnul ma pot duce la o cafenea si sa astept acolo.
-        Nu fi prostuta. La asta sunt eu cel mai bun !
-        Si de unde incepem turul ?
-        Cu o cafenea. Mor dupa o cafea si o prajitura.

Ajunsi in fata cafenelei nu ma mai chinui sa analizez cladirea. Acum putin imi mai pasa cum arata, daca arat a snob, nu imi mai pasa nimic. Decat ca aceasta zi sa se termine o data.

Ne asezam la masa din lemn, Isabela aruncandu-si ochelarii si anuntundu-ma ca aceasta caldura o omoara.

Aceeasi femeie ursuza ne aduce meniurle. Nu il mai deschid pe al meu. Stiu ce am de comandat. Prefer sa nu ma mai obosesc cu lucruri marunte.
Stau si o privesc pe Isabela. Oare daca aceasta zi se va termina , noi doi o sa mai fim impreuna ?
O alta imagine imi vine in minte. Expresia fetei pe care o avea inainte ca eu sa lesin . Oare ce o inspaimantase atat de tare ?
Ursuza isi face aparitia . Ii spun comanda si astept ca Isabela sa faca la fel.
- Un pahar de whiksey si unul de cola.
Femeia in aceleasi haine de ospatar pleaca cu meniurile si comanda spre barman.
-        Vrei sa incepi ziua bine ?
Este atat de greu... Trebuie sa par uimit. Trebuie sa par cat de natural pot. Daca  mi-as fi dat seama mai pe seara mi-ar fi fost atat de usor... Oare de cat timp ma invart in jurul acestei zile ?
- Nu vrei sa stii ce beau eu la mine acasa dimineata.
Povestea cu vaza si bauturile alcoolice. Stiti voi.
Isablea isi aprinde o tigara. Incerc sa imi aduc aminte ce anume urmeaza. A da.
-        Ce vrei sa iti arat mai intai ?
-        Arata-mi partile rele ale orasului.

Postare mai nouă

Postare mai veche

Un produs Blogger.

Followers

Popular Posts