Ma numesc Felix - capitolul 10.


           Imi cer scuze pentru intarziere. Sunt foarte ocupat cu terminarea cartii " Petrecere cu morti". O sa particip cu ea la concursul Litera. Can't wait. Sa revenim - >



                           Capitolul 10.


-        Felix, sunt Andrei. Nu cred ca pot veni astazi seara sa o iau pe Isabela. Familia mea se ocupa cu o inmormantare iar eu trebuie sa le fiu alaturi. Te rog nu te supara pe mine. Te rog.


Isabela isi face aparitia in camera. O apuc de mana fix cand sa apese butonul casutei vocale.
O trag de mana si o tin aproape, sperand ca acest lucru sa para ca o imbratisare.

-        Sunt tot eu. O sa ajung In maxim 30 minute, tine curva aia la tine in casa.

Isabela se napusteste-ma asupra mea . Incepe sa ma sarute . Fiorul acela pune stapanire pe mine iar... si este mai puternic.
O iau in brate si o duc usor la mine in dormitor. O arunc in pat iar la randul meu ma arunc peste ea . Incep sa ii sarut pielea fina a gatului. Aceasta imi scoate tricoul si il izbeste de perete.
Totul imi este clar acum.
Imi dau seama ca trebuie sa ma opresc.
Acum este momentul ! Caldura si ameteala pun stapanire pe mine. Trebuie sa ma ridic in picioare. Am ajuns  atat de departe...  Nu pot strica totul acum. Nu pot suporta ideea de a retrai aceasta zi iar. Este singura mea sansa.
Cu ultimele puteri ma ridic in picioare si ma sprijin de peretele incaperii. Deschid geamul , simt ca nu am aer. Racoarea serii imi inunda sinusurile.
Aud usa dormitorului deschizandu-se. Incerc sa ma intorc dar nu pot. Alunec pe pere aterizand in genunchi.
Ultimul lucru care il aud este sunetul unui pistol si ecoul acestuia...

Ma trezesc inghetat de spaima. Tin minte totul. Imi este frica de prezent dar imi este si mai frica ca sa traiesc aceasta zi iar.
Deschid ochii. Acelasi geam deschis. Acelasi vant rece care strabate camera.
Ma ridic cu greu si cercetez camera. Goala.
Reusesc sa merg pana la intrerupator il aprind.
Ma duc in celalalt dormitor ma napustesc asupra telefonului mobil. Formez numarul lui Andrei .
Astept ca acesta sa fie inchis in schimb am parte de un soc.
Sunetul lui de apel se aude in sufrageria mea.
Inchid telefonul si il strang cu putere in mana.
Ma indrept spre sufragerie cu pasi marunti. Crapaturile peretilor imi sar iar in ochi. Nu pot sa cred ca ma gandesc la asta in astfel de momente. Ajung usor in sufragerie. Tot ce aud acum este  zgomotul produs de televizor. Intru pe usa si il vad pe Andrei. Doar ca un amanunt imi sare in ochi. Este patat de sange pe camasa lui alba pe care  probabil a dat o caruta de bani .
Acesta isi intoarce capul si imi zambeste. Stiu ca asta nu este zambetul lui. Il cunosc de atata timp.
-        Era si cazul sa te scoli. Credeam ca o sa innebunesc aici de plictiseala.
-        Unde este Isabela ? Ce s-a intamplat cu ea ?
-        Aseaza-te te rog. Trebuie sa vorbim ceva important.
Ma asez la o oarecare distanta de Andrei. Simt nebunia din sufletul lui.
-        Isabela era o curva. Nu vroia altceva decat banii mei. Era in stare sa imi strice statul social. Si pentru ce ? Ca s-a indragostit de cineva. Halal curva.
Simt cum ochii mi se umezesc. Nu pot sa cred ce aud. Si asta din partea prietenului meu cel mai bun.
-        Ce...Ce ai facut cu ea ?
Pana si eu imi aud frica din glas.
-        A trebuit sa scap de ea. Ai fost inteligent ca te-ai dat la o parte. Cine stie ce se putea intampla. Poate te nimeram pe tine.
-        Cum ai putut sa faci asta Andrei ? Nu imi vine sa cred. Unde este e ea acum ? A murit ?
Andrei se tolaneste pe spate si priveste neonul din sufragerie.
-        A murit din clipa in care glontul a nimerit capul. Niciodata nu am stiut ca sunt un criminal asa bun.
Pur si simplu nu imi gasesc cuvintele. Nu stiu ce sa fac. Nu stiu cum sa reactionez. Ar trebui sa sun la politie. Da ! Asta trebuie sa fac. Nu imi pasa ca este prietenul meu cel mai bun. Este un criminal iar criminalii trebuiesc pedepsiti.
-        Si cum o scapi cu asta , Andrei ? Ai un plan ?
Trebuie sa par cat de calm pot. Astept ocazia perfecta pentru a suna la politie.
-        Am destui bani, frate. O sa dau vina pe cineva ca a facut-o. Sunt destui prosti pe lumea asta.
Acesta incepe sa rada. Un ras animalic se aude in toata incaperea.
Ma chinui sa ii zambesc cu toate ca ochii ma tradeaza. Ii arunc acel zambet pe care il folosesti atunci cand cineva jefuieste o banca iar tu doresti sa ii dai o oarecare incredere ca nu ai de gand sa apesi acel buton de sub birou. Ah...Ce mi-as dori sa am si eu un astfel de buton.
Imi curg lacrimi reci stingandu-mi ardoarea fetei.
-        Ce ai zice de o cafea ? Cred avem nevoie amandoi de una.
-        O cafea este bine venita.
Nu pot sa cred ca are chef sa bea o cafea in astfel de momente.
Ma ridic in picioare si ma mai uit o data la Andrei. Inca nu imi vine sa cred ceea ce se petrece. Cu picioarele tremurand ma indrept spre bucatarie si inchid usa. Acum este momentul !

Postare mai nouă

Postare mai veche

Un produs Blogger.

Followers

Popular Posts