Un fel de "Despre mine "


      Am încercat să scriu post-ul trecut o descriere a mea doar că nu îmi place ce a ieşit. Din tot ce am spus eu p-acolo reiese faptul ca-s puturos,neserios si enervant. Bine... nu zic că nu sunt aşa , doar că nu 24 din 24. Începând cu post-ul urmator , trecem direct la acţiune şi nu o mai lălăim cu tot felul de descrieri. Bun. Am să încerc sa fiu cât mai scurt posibil aşa ca am să vă spun 10 lucruri despre mine.


1. Sunt zodia Gemeni.
2.Nu am un stil muzical preferat.
3.Mă uit la o tonă de seriale.                                           
4.Cânt non-stop deşi nu am voce deloc.                                                 
5.Mi-aş dori sa dau la Drept în Bucureşti.
6.Îmi place să fumez. ( E şi ăsta un hobby)              
7. Uneori uit să folosesc  diacritice.
8.Imi plac mult tatuajele. ( Urmează să îmi fac şi eu unul)
9.Îmi place să editez video-uri.
10.Mi-aş dori sa public o carte.

Cam atat pentru azi. De data viitoare  intram in forta !

  1. Hmmm ma bucur sa te gasesc aici insa vreau si Dorrin Vlog :-< nu doar Dorrin Blog. Blog-ul este pentru lenesi asa ca mine :)). >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. @Ioana - Vlog nu mai vreau. Raman cu blog-ul . :3
    @station mixer - Multumesc mult!

    RăspundețiȘtergere

Postare mai nouă

Postare mai veche

Un produs Blogger.

Followers

Popular Posts