Să fie cu noroc !

    
     Stau şi mă uit in faţa laptop-ului şi habar n-am ce să scriu.  În mod normal (zic eu) , ar trebui să încep prin a mă prezenta. Doar că mă simt ca şi când as asista la a treia mea căsătorie. De ce? Am m-ai avut două tentative de blog-uri înainte. În mod surprinzător ... m-am plictisit şi am renunţat. Sper doar că nu o să se întample aşa şi in viaţa mea amoroasă. În altă ordine de idei am avut şi un vlog. Timp de patru luni a fost cel mai
frumos hobby al meu. Am fost uimit să văd ca 800 de oameni (abonati) , erau curioşi să vadă ce am eu de zis in fiecare video.
M-am plictisit si de el. Apoi m-am apucat de regizarea unui serial online. Am reusit sa fac doua episoade ( in total 11 000 de vizualizari ) . M-am lasat.
In apararea mea as putea spune ca nu m-am lasat de orice proiect m-am apucat. Spun asta ca sa va conving sa ma urmariti. Adica... Cine ar urmari un pustan de 18 ani care se lasa de orice se apuca, nu?
Sa revenim. Hm.. Scrisul! De el nu m-am lasat. In prezent scriu la a doua carte a mea. Intentionez sa particip cu ea la un concurs de publicari. M+am gandit ca in viitor sa postez capitole din prima mea carte, avand in vedere ca nu am reusit sa o public.

Mai multe lucruri am sa vorbesc in post-urile urmatoare. Este aproape sapte dimineata si imi e somn. Am sa va rog sa imi scuzati greselile, sunt obosit. Cand o sa ma trezesc imi trag doua palme si le corectez.
Pai... Sa fie cu noroc !

Postare mai nouă

Un produs Blogger.

Followers

Popular Posts