Mai există credincioşi?

Cu riscul de a îmi pune în cap toţi vizitatorii acestui blog am ales să vorbesc despre credinţă. Dar nu aceea credinţă că cineva de sus are grijă de tine şi te păzeşte de ăla cu coarne. Eu vorbesc de aia ridicolă.

Adică acum pe bune. Daca ai ţinut post eşti credincios. De ce? De ce trebuie să demonstrez că sunt credincios prin a nu mânca carne?


Ca să te cureţi de păcate !
Bullshit.
Aici e vorba de spirit de turmă. Dacă întrebi credincioşii de ce se duc la biserică , te întrerup din start.
Păi cum de ce? Că aşa trebuie ! 
Păi de ce?
Că aşa a lăsat Dumnezeu.
Iar aici să nu îndrăzneşti sa spui ceva ca te trezeşti cu biblia după ceafa. 

Şi mai sunt si orele de religie. De ce? În loc să se adauge o ora de educaţie sexuala , sa înveţe dracu sa pună un prezervativ să nu mai planga după prin spitale că-s insărcinate , noi stăm si studiem religia.
Mă rog.
Citisem intr-o zi o chestie.
Dacă un om are un prieten imaginar este considerat nebun. Daca mai multi oameni au un prieten imaginar , este considerata religie.

P.S. Am văzut ca am în jur de 300 de accesări pe zi. Nu mă supăr daca lasaţi si comentarii. :)

  1. Eu cred in Dumnezeu.. daca vorbim despre religie. Asa, cred in persoanele pe care le iubesc. Dumnezeu ne iubeste pe toti, suntem creatia Lui. Consider ca este necesar ca tot omul sa creada in religia lui, ca deasta e botezat :/. Mai aud pe unii "sunt ateu" :/ wtf, ce inseamna asta? Ca esti o fiinta supranaturala si ai aterizat pe pamant de cine stie unde? Sau ca te tragi din maimute? Oh, te rog.. Mnn, nu mi se pare extrem de necesar sa facem "religie" la scoala.. adica, ma pui sa-ti scriu rezumatul a catorva capitole din Biblie.. pe nota? Si culmea, se mai si trezesc sa predea niste preoti s.a. persoane din lumea asta "sfanta" :)) eu una n-am citit toata Biblia, dar intentionez s-o fac, asta pt a cunoaste exact Cuvantul Lui Dumnezeu, nu sa ma invete altcineva. Adevarat, societatea s-a schimbat, si religia nu mai reprezinta un factor important in viata noastra (mai vedem cate o mama a unui prieten "fanatica" dp bisericisme), dar nici nu putem ignora partea noastra divina.. adica, unii chiar cred ca la necaz pot bate din palme si gata? Prin rugaciune ne aude Dumnezeu dorintele, adica.. cine n-a incercat ar putea macar sa vada cum e, cum se simte sufleteste.. Dumnezeu ne aude, si ne ajuta, poate nu exaact atunci, dar cand te astepti mai putin, poate El iti va fi singurul aproape :-?? In tot ce-am scris am facut referire in general. Chiar nu sunt.. bisericoasa, abia asteptam sa se termine slujba si la botezul la care au fost nasi parintii mei, mi se pare plictisitor sa mergi la o slujba de duminica.. si sa mai stai si la toata ;)) dar nu strica din cand in cand sa mergem sa ne rugam sau sa ne eliberam sufleteste.. Nu-mi place sa actionez formal intr-o biserica, sa fiu cu d-alea, matanii si alte chestii, ma comport exact asa cum pot exprima ceea ce simt cand ma aflu intr-o Biserica. Ah si.. ma doare undeva de preoti, daca vrei ca Dumnezeu sa te ierte pt ceva, poti sa-ti ceri si singur iertare Lui.

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos post bravo tineo tot asa si sper sa castigi acel concurs si abia astept cartea :x

    RăspundețiȘtergere
  3. eu sunt de parere ca Dumnezeu ne.a creat, ne iubeste chiar si asa rai cum suntem..si noi ar trebui macar sa il iubim si sa ii multumim pentru tot ce face! ateu nu exista! citez : "si dracii cred si se infioara" asa ca...

    RăspundețiȘtergere
  4. Dumnezeu nu exista.
    Citatul asta e o.o 'Dacă un om are un prieten imaginar este considerat nebun. Daca mai multi oameni au un prieten imaginar , este considerata religie.'

    RăspundețiȘtergere
  5. eu cred in Dumnezeu,sunt credincioasa atata cat sunt,si nu pt ca tin post :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Si eu cred in Dumnezeu, sunt o persoana credincioasa, mai putin religioasa insa cu siguranta credincioasa. Nu explic nimanui de ce insa sunt convinsa ca Dumnezeu exista si ca nu ma trag din maimute :)).

    RăspundețiȘtergere

Postare mai nouă

Postare mai veche

Un produs Blogger.

Followers

Popular Posts